۱۳۹۰ مهر ۱۹, سه‌شنبه

هک خبرگزاری پارس دیلی نیوز بوسیله کرمهای ولایت فقیه



  
article picture 


کرمهای پليد ِ حکومت اسلامی، پس از بارها يورش ِ نافرجام، درگاه ِ اين تارنما را جهادوار شکسته-اند، (هک کردند)، و اندکی به سامان آن گزند وارد آورده-اند.
به کوری چشمان ِ کورانديشان فقيه، خبرگان ِ سامان دهنده-ی پارس ديلی نيوز، در کوتاهترين زمان سامان اين تارنما را بازسازی کردند. تا اين رسانه بتواند، بيش از پيش، از فرومايگی و انسان ستيزی-های اين هيولای اهرمن سرشت پرده بردارد و با گزارش-های خود جنايت-ها و ستمکاری-های خلافت اسلامی بر مردمان ايران آشکار سازد.
خلافت اسلامی از سرشت خود تبهکار است. بنياد ِ اين حکومت بر دستدرازی به جان و دارايی مردمان نهاده شده است. جهادگری بدون دزدی و آدم کشی مفهوم خود را از دست می دهد و زير بنای حکومت ِ گزندگان ِ بشريت را سُست و لرزان می کند.
اين است که يورش ِ گزندگان ِ ولايت فقيه نشان برندگی و درستی-ی پيکار ِ اين رسانه در برابر خونآشامان اسلامی است. کين خواهی و پيکار ما با کرمهای پليد نشان ِ آزاديخواهی و ميهن پروری-ی ماست.

از انسان ستيزان به جز انسان ستيزی کرداری بر نخواهد آمد. اين است که با آنها جای سازش وجود ندارد.

درد ما تنها از دشمن مکار و جبار ايرانيان نيست. رنج ما بيشتر از کوتاه نگری و خودخواهی-ی رسانه-هايی است که آنها، به سخن، خود را همرزم ِ آزادگان نشان می دهند. رسانه-هايی که پيوسته دَم از آزاديخواهی ميزنند و به سخن برای سرنگون ساختن ولايت فقيه گام بر می دارند. رسانه-هایی که بيشتر از هر چشمه-ای از گزارش-های اين تارنما بهره برداری و کمتر به سر چشمه-ی آن گزارش اشاره می کنند.
اکنون، که کرمهای پليد درگاه ِ رسانه-ی پارس ديلی نيوز را شکسته-اند، بيشترين رسانه-ها زبان فروبسته و کمترين اشاره-ای هم با کردار اين آزادی ستيزان نکرده-اند. کوتاهی اين رسانه-ها نشان از خودخواهی و کوتاه بينی-ی آنان است. رسانه-هايی که از آشگار ساختن ِ اين زشتکاریهای در ولايت فقيه پرهيز کرده-اند، کوتاهی آنها، با پذيرفتن ِ آن زشتی-ها برابر است.
گزندگان ِ حکومت به يک پايگاه ِ فرهنگی، که روشنگر زشتی و نامردمی-های فرومايگان است، يورش برده-اند. اين تارنما، از ديگر رسانه-ها، اميد ياری برای بازسازی يا گرفتن گزارش-ها و پخش آنها را نداشته است. با اين وجود اميد می رفته است که، در اين هنگام، از پسماندگی-ی جهادگرانه-ی اين کرمهای پليد گزارش بشود.
خودپسندی، رَشکورزی، کژپنداری هر اندازه هم که سنگين باشد نبايد در سوی پوشاندن ِ زشتکاری-های ستمکاران به کار رود. رسانه-ای که از خودپرستی از دزدی-ی اين گزندگان گزارش نمی دهد، او زشتی را در پديده-ی دزدی نمی بيند، او از دستبُرد به خانه-ی همسايه نمی رنجد.
اين پيام برای پرخاش به رسانه-های برونمرزی نيست وآنکه بيشتر به اميدی است که به رسانه-های آزاديخواهان يادآوری شود که کوتاهی در آگاهی رسانی از آرمان ِ ميهن پروری جداست.
دگر سو با رسانه هایی که سکوت کردند از سایت های کیهان آنلاین، آژانس خبری کوروش ،پیک ایران، "کردپا" و دوستان پر مهر در فیس بوک ،و سایت آزادگی سپاسگزاری می شود .
راه ِ آزادگان دشوار ولی باشکوه است
به اميد پيروزی-ی آزادگان بر اَهرمن سرشتان
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed